18 Ocak 2008 Cuma

bir veda yazısı..


Merhaba.. Ben senin eski bir dostunum. Belki beni tanımıyorsun, aslında benimde seni ne kadar tanıdığım tartışılınabilinir.. Ama olsun.
Ben herkes değilim, ben herhangi biriyim, hani o insanlar içinde kaybolan cinsten. Hani her istediğinde oradadır ama asla istemezsin ya, ben o'yum işte.. Ben seni herkes gibi kelimelerle değil, görerek ve izleyerek tanıdım. Ben senin söyleyeceğin şeyleri senden önce söyleyemiyebilirim, belki de aslında seni hiç tanımıyorumdur, ama ikimizinde bildiği gibi, aslında ben seni herkesten daha iyi tanıyorum.
Her yalnız kaldığında kafandan geçen milyonlarca düşünceden biriyim ben, hayatının eskimeye yüz tutmuş tozlu bir parçasıyım. Geleceğinde yerim yok benim, ben aslında senin geçmişinim, ama boşver beni. Benim tek görevim seni sen büyüyünceye dek sevmekti, şimdi büyüdün kocaman bir adam oldun.. Bakışlarınla insanları yerin dibine sokar oldun, sözlerinle insanları bulutların üzerinde gezdirdin. Çok kırıldın, ama bir o kadar da kırdın, intikam aldın belki de bunu hiç kimse senden iyi bilemez öyle değilmi?
Gecenin bir vakti ansızın uyandığında, pişman oluyor musun hiç?
Ben olmuyorum. Çünkü ben geçmişim, gelecekte yerim yok, olmamalı.
Çünkü ben buraya ve sana ait değilim, ben çok uzaklara gitmeliyim, gideceğim de..
Ve o gün geldiğinde tek isteğim sana son bir kez daha bakıp, beni özleme.. diyebilmek..
Sensiz yapabilmek güzel bir duygu.. Umarım sende aynı şeyleri hissediyorsun.. Karanlık odalarda siluetlerle laf dalaşına girmiyorum artık, kendimi bir kenara attım, tozlandım, mahvolmayı, tükenmeyi bekliyorum..

Aslında düşündüm de, sende beni bekle.. Uzağımda ol ama bir o kadar yakınımda kal, olur mu? değerli olduğunu da asla unutma, hiç birşey eskisi gibi değil ama sen çok değerlisin bunu bil.
Ve ne zaman üzülsen, moralin bozulsa bu yazıyı oku ve beni düşün, geçmişin asla yanında olmasa da o her zaman senin arkandan seni kollayacak, bunu bil.. Ve bana değil kendine son bir kez daha söz ver, beni asla unutmayacağına..

Çünkü ben öyle yapacağım.

Hiç yorum yok: