23 Kasım 2010 Salı

küçük sırlardaki kızların aşk hayatları

alp. hepsi alpin suçu. o olmasaydı benim ruhum duymazdı bu diziyi, gossip girl çakması diye izlemeden mutlu mesut takılırdım. ama yalan söylemeden edemicem. ULAN ÇOK EĞLENCELİ!

şimdi özetliyorum:

önce ali su'yu seviyodu. bu sırada su ve arzu yapışık yaşıyolardı, ayşegül de aliyle takılıyodu, ali ve çetin araba üzerine iddaya girdiler suyu tavlamak için.

sonra su bunları öğrendi, hayatın sillesini yemiş zavallı kız şeklinde acıların çocuğu oldu. annesinin yasını mı tuttu desem ne desem bilemedim. bu arada arzu ve su küstüler çünkü arzu aliye aşık olmaya karar verdi FALAN.

 ha bu arada, çetinle ayşegül öpüşmüşler. şimdi çetin suya aşık, e ayşegül de baya bozuluyo tabi, yazık dicem de vallahi öyle bi kızı tanısam, o düşse ben bi daha vururum, bi daha vururum.

demir var bi de, 16 yaşında olduğu idda edilen ama 11 yaşındaki kardeşi var, bi de saman altından su yürütmeyi bırakın beton üstünden pet şişe yuvarlayamayan bi anneler var bunların.

emre bey var, suyla aslan cem'in babası. (isim yeterince olmayınca iki isim koyarlar ya çocuklara, onlardan bu da.)
 bu arada, su bi bölümde 19 sonra ki bölümde 18 ondan sonraki bölümdede 20 yaşındaydı.
bunun yanı sıra, suyun annesi öleli 16 yıl olmuş. su 5 yaşındaymış (ilk bölümlerde söylenen buydu) sonra aslan kaplan cem çıkıyo ortaya ayşegüle babannesinin yüzzüğünü takıyo bi de evlatlıktan reddediliyo. arada romantik bölümünde bi atraksiyonlara girişiliyo işte, ayşegül duruyo diyo ki " aslanjem zöyle bana, zu anneniz öldüğünde kaj yajındaydı?" aslanjemde diyo ki "2 yaşındaydı" şimdi siz kaç yaşındasınız gençler. hadi benim işim gücüm yok, sizinle uğraşıyorum, siz de birbirinizi yiyosunuz (ay fulyayada kafam girsin sevmiyorum onu da) ama insan bi yaşını da bilir. annesi gittiğinde 21 ya da 23 yaşındaysa
aslanjem ve suyun aralarında 2 yaş varsa
ve su söylenildiği gibi 5 yaşındaysa, aslanjemde 7 yaşındaydı, anneleri 16 yaşında bunları doğurmuş demek ki. ama işin enteresan yanı, şule hanımmıydı neyi o kızıl saçlı fettan pet şişesi yuvarlayaman anne ve emre beyjim 21 yaşındayken çıkmışlar. (dizide sürekli sözü geçen sevgililermiydi yani? sevgilimi olmuşlar? lafları çok başarılı. ne diyolar ARZU VE ALİ SEVGİLİ OLMUŞLAR. ay sevgili olmuşlar ne ya. bence bu olmamış.)
 peki 21 yaşındaki o kızı kabul etmeyen fikriye reyiz nası olmuş 16 yaşındaki kızı almasına izin vermiş kocasının. nası bi evlatlıktır bunlarınkisi, hiç mi acımaları yoktur ece hanıma. kadıncağaz ölmüş ölmüş dirilmiş, yazık.

 su kızımız çok bahtsız, hani pişmiş tavuk olsa başına bunlar gelmez. yazık günah senaristler, yapmayın şu kıza bunları, dizinin başından beri bi bölümde ağlamasın şu kız.çet olan çetin'le babası favorilerim. babası OMAR REİZ, emre beyin ağzını yüzünü dağıttı, zaten emre beyin ağzını yüzünü herkes dağıtıyo 17 bölümde 2-3 kere dayak yedi. su kızımızın saflığı içimi acıtıyo ondan artık izlemiyorum.
ama gördüğünüz gibi sıkıntı bi insana bunları da yaptırabiliyo. sıkıntıdan bi insan küçük sırlarada sarabiliyo. hadi diziye sarmak çok normal, olay üstüne olay kopuyo ama derinlemesine incelemek. evet bebeyim, google'da küçük sırlardaki kızların aşk hayatları yazınca benim yazım çıkıcaksa böyle editimi basarım, fikrimi de beyan ederim. şimdi oturun ağlayın. ben gidip uyyicam.

Hiç yorum yok: