18 Kasım 2010 Perşembe

spiderpig!


 1 haftalık misafir marathonu yaşadım resmen, çok mutlu oldum ama bi daha yalnız yaşamak konusunda şikayet etmicem sanırım =) mercan, melissa ve larayla başlayan marathon sonra koray ve şimdi nesliyle tam gaz devam etmekte. Artık tembelliği bi kenara bırakıp invenzione della terrayı bitirmem gerekiyo yoksa coğrafya sınavında ağır sıçışlara gelicem. Onu geçtim de com. di massa sınavına da az kaldı, valla ben napıcam? Hepsini geçelim şimdi bambaşka bi konuya gelelim.

sapık gibi sürekli tatlı yapmam nereye kadar? 2 hafta içinde un kurabiyesi, brownie, muffin bi de cikolatalı ıslak kek yaptım. Sanırım kafayı yiyorum artık, ders çalışmamak için bi insan evladı ne kadar bahane bulabilirse hepsini üretiyorum ve tüketiyorum :) 
 uzun uğraşlar sonunda geçen hafta assasins creed 2 yi bitirdim. yenisi çıkıcak onu bekliyorum. hatta bugün burda piyasaya verilmesi gerek ama korkuyorum sormaya, sonra gelmeyince moralim bozuluyo. fallout the new vegas ve assasins creed arasında kaldım. hayat çok zor. 

bugün duş alıp ıslak saçla 7derecede dışarıya çıkıp sonra 2,5 saat nesli'yi tren istasyonunda bekledim. vallahi bayılıyorum italyanların rötarlarına grevlerine, trenin gelmesine 1 saat kala: ya arada rötar var kankeey diye hiç bişey yokmuş gibi pörtlüyolar deli oluyorum. 

başım ağrıyo, en azından saçımı kurutmam gerekirdi. 
benim bu uykusuzluk problemime naapmalı asıl onu da merak ediyorum. saat 4.30 ve ben hala uyumadım: tabii ki bi ceren klasiği. sınav takvimini öğrenip türkiyeye dönmek istiyorum, çünkü koray gittikten sonra gerçekten çok zor geldi, çok özlüyo insan ya, böyle içi acıyo resmen. neyse, olmadı aralık 20'de dönüp şubat başına kadar da istanbulda olucam bokunu çıkartmaya gerek yok.. baba yorgun. vallahi yorgun. uyumalı baba. 

Hiç yorum yok: