1 Ocak 2011 Cumartesi

23.40

aranızda hiç fallout oynayan var mı bilmiyorum. ama eğer varsa müziklerinin ne kadar efsanevi seçildiğini ve nasıl yerin cuk diye oturduğunu bilirler. ben de bu aralar sapıtmış gibi fallout özlemiyle çıldırınca soundtrackleri teker teker buldum günde 30 defa dinliyorum şimdi. size de tavsiye ederim. özellikle i don't want to set the world on fire, maybe ve anything goes favorilerim.
 bunun dışında sapık gibi tatlı yapmaya türkiyedede devam ediyorum, hatta geçen gün babama brownie yaparken kolum fırına yapıştı, çizgi şeklinde bi yaram oldu, hatta iltihap kaptı şimdi de sürekli acıyo. (anything goeees) bunun dışında diziporta şükür vallahi hiç kaçırmadan küçük sırları izliyorum hala, chuck/vampire diaries ve the mentalist çok ayıp ettiler ULAN 1 AY OLDU İNSAN Bİ BÖLÜM ÇEKER HIYAR HERİFLER.

 bunların dışında yeni yıla da girdik hep beraber, bizzat korayın kolundan çekiştiriyodum hadi bak giricez diye o da komik komik şarkılar açmaya çalışıyodu, sonra bi baktık havai fişekler falan aa dedik girmişiz 11 kişilik grup herkes sarıldı öpüştü falan 1.ocak.2011 böyle başladı. sonra gece gece yastığımı çekenler, yorgan çalanlar, gülenler, hıçkıranlar falan derken sabah oldu. son günlerde adet haline geldiği gibi istinye park'a gittik park peynir'de kahvaltı ettik toplucanak. sonra tabii ki de yeşil vadiye gittik, ama bana bir uyku bastırdı, bir uyku bastırdı anlatamam. neyse sonra kalktım eve geldim, babamla mutlu mesut bi gece geçiriyoduk ki- allahım git başımdan dermişçesine beynime kaynar sular döküldü, hamsi misal zıpladı tersine döndü. şimdi babamın yeni dizisi boardwalk empire'ı izliyoruz babamla bende bi yandan yazıyorum. bayadır yazmadım diye suçluluk falan duyuyodum - o derece.

 neyse yoruldum cola içmeye gidicem. bays

Hiç yorum yok: