12 Şubat 2011 Cumartesi

what a feeling

sevgililer günü geliyo. her sene bi gün, hatta tam olarak bugün dünyadaki kızların %98'i kafayı yiyo, bence araştırsalar tam olarak 14 şubatta intihar oranlarının arttığını görebilirler. ama onun yerine bilim adamları karnımızı doyuran biricik mc donaldsımıza sataşıyolar, çok üzülüyorum.
 ben bizzat sevgililer gününe karşı çok ümitliydim bi kaç sene öncesine kadar, sonra bi baktım, bi cacık olmuyomuş, yani havai fişekler falan patlamıyo, gökyüzünden gül yaprakları da yağmıyo. ben mesela sevfgililer gününde koray'ın bana aldığı ilk ve son gülün 1.senesini kutlamak maksatlı anma töreni düzenlicem burda.
 çiftlerin yarısından çoğu sevgililer gününde kavga ederler, çünkü naapıcaklarına dair ortak bi karara varamazlar. kızlar güllü çiçekli böcekli romantik şeyler isterken, erkeklerin çoğuna göre bugün herhangi bi günden bi cacık farkı olmayan, boşu boşuna hediye almak için kafa yorulması, hatta belki bütçe sarsıntısı geçirilmesi gereken bi gündür bugün. hatta ve hatta bi de sevgilisi olmayan kesim vardır ki, onlar şubatın 13gün çekmesi gerektiği ya da 13 şubatın dünya saplar(single and proud)lar günü olduğunu idda edip gönüllerince dalga geçerler bu günle. nitekim bu saplar gününü kutlayan kızların hemen hemen hepsi sonraki sene, aynı gün sevgilileri olduğu zaman, hahaha ay ne güzel gün, ne özel gün, değişik programlar yapmalıyız bu güneee! kutlamalıyız, baş başa yemeğe çıkmalıyııız! diye cıvıldayan kesimi oluşturmak üzere karanlık tarafa geçerler.

 peki ya o gün galatasarayın maçı varsa? ya da fenerbahçenin? ya da beşiktaşın? belki de trabzon sporun? hatta belki de galatasaray fenerbahçe derbisi varsa? işte böyle durumlarda, çirkefleşme kaçınılmazdır. laf sokmalar, ardı arkası kesilmeyen tripler, bozulmalar, hatta ayrılığa kadar gidebilen korkunç kavgalar..

 aziz valentin, zamanında yaşamış ton ton bi amcaymış. o zamanlar o azizmiş, ama bugün erkeklerin baş düşmanı, kadınların bekarlık fobisini su yüzüne çıkartan sevgililer gününe adını veren bu tonton amcanın kemikleri amuda kalkıyodur mezarında. adamcağızın suçu da yok ama, olsun.

 ben mesela bizzat sevgililer gününde sabahın 7.30'unda uyanıp 9 da derse gideceğim. sonra dersten çıkıp spora gideceğim. ondan da sonra eve gideceğim yemek yiyeceğim (hani işime gelince geljems dışında şeyler de yazabildiğimi göstermek istemiştim size, ama bu kadar spoiler yeter sanırım.), sonra yüksek ihtimalle arkadaşlarımla çıkıp aperativoya gideriz.
 skype, seni seviyorum ama kendimi bilgisayarımla çıkıyomuş gibi hissetmek hiç hoş değil.
skypedan mum ışığında yemek yemek romantik olurmu acaba.

neyse ben kendi kendimi saçma düşüncelerimle baş başa bırakmaya karar verdim.
13 şubat saplar
14 şubat sevgililer günü
hepimize mübarek olsun.

 bu arada- karmaya göre, bu sene sevgilisi olmayıp üzülen herkesin gelicek sene çok mutlu bi ilişkileri olabilir ;) hatta 2-3 seneyle combo yapanlar evlenebilebilirler yani o derece.
 yine aynı karmaya göre kıymet bilmeyenler, sevgilisine çirkeflik yapanlar da seneye sevgilisiz kalırlar, siz siz olun karmaya inanın, çarpmasın.

Hiç yorum yok: