12 Ağustos 2008 Salı

A trip to italy pt 1

sabah saat 10da hic acelem yokmus gibi kalktim, bavulumu hazirladim ve babami almak uzere sirkete gittim. Babamla bulustuk 12.30 da ofisten cikip havaalanina gittik. Havaalani, atistirmalar, birazcik da kitap vs tarzi seylerin alisverisinden sonra mutlu mesut ucagimiza bindik. Yolculugun cogu sudoku cozerek, uyuyarak, muzik dinleyerek bi de psp"de test driver kasarak gecti. Ucaktan Milanoda indik, malpensa gercektende bi havaalani icin secilecek en kotu isimlerden biri olsa gerek. Havaalanindan tanesi 7euro gibi bi fiyata shuttle icin bilet alip daracik koltuklari olan MO 900olerden kalma bi otobuse bindik. Basta sicaktan imanimiz gevredi, sonra otobusun calismasiyla bu sefer de inanilmaz soguyan otobuste yavaas yavas yolculugumuza basladik. Otobus bizi Milano istasyonuna biraktiginda ayaklarim yere degdigi icin sukrediyorduk tanriya. Sonra 1001 guclukle tren biletlerimize kavustuk ve firenzeye gitmek icin beklemeye basladik. Trenimiz eurostar oldugu icin bir nevi isimiz kolaydi, cunku eurostarlar digerlerine gore daha hizli gidiyor ve daha konforlular. Bizde girdik trene, oturduk mutlu mesut, ah ne guzel burasi o otobus yolculugundan sonra derken bir anda yerimizin asil sahibi gelmezmi! Babamda bende buyuk hayal kirikligina ugradik tabii, biletlerimize baktik, 2 kompartman otedeki koltuklarimiza dogru ilerledik. Butun trendeki her halde en dar 2 kisilik koltugu vermisti bize bileti kesen adam! Bana gore hava hosdu tabii ama babam icin pek aynisi soylenemezdi =) olsun! 3 saat sonra firenze s.m.n"ye girmistik ve ben bir kez daha evimdeydim! babami cekistire cekistire taksiye bindirdim, hotel arizonamiza gittik, ustumuzu degistirdik ve cikip en yakin pizzaciya gittik. 1tane gigante pizzayi bitiremedikten sonra odamiza donduk ve benim ayagima kramp girdi, öyle ki bi adım atamıyodum. Neyse ovaladık, sıcak su, ağrı kesici falan derken sonunda uyuya kaldım..

Hiç yorum yok: