7 Ağustos 2010 Cumartesi

gel unuttum gel

Bugün güzel bi gündü bence. Leş gibi sıcak olabilir ama Gezi İstanbul'da geçen bi kaç saatin sonunda güneş battı ve saat 1o.3o'da tünelin orda galatasarayın tersine tek tük insanların arasından eve döndüm.
Aşk çok garip bişey, buna karar verdim.
Bi insan nasıl olurda başkasını mutlu gördüğü için mutlu olabilir? Nasıl bi insanı hayatı kadar çok sevebilir? Ne kadar kötü olursa olsun tek bir kişi nasıl koskocaman bi hayatı çok çok güzel bir hale getirebilir? Ben çok şanslıyım. Hemde çok. Nası yaptıysa girdi hayatıma çocuk. Nası yapıyosa katlanıyo bana, helal olsun ben kendime katlanamazdım :)

İnsana arkadaşlarıyla konuşmak çok iyi geliyo, mutlu oluyo. Hele karşısındaki kompleksli abuk sabuk bir insan değilse o daha da iyi oluyo. Abuk sabuk herşeye güle güle komik bi akşamüstü geçirdik melissayla, en yakın zamanda üşenilmemeli tekrarlanmalı.

Günün sonunda mı?

Yapma çok yıkıldım sonra buldum
affet zor kadındım gel unuttuuum geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

hergün böyle geçebilir bence problem yook =)

Hiç yorum yok: