8 Aralık 2010 Çarşamba

geçen gün googlela oturduk, muhabbet ediyoruz...

söz dinleyen bi insanım yandaki resimden anlaşılabileceği gibi.
neyse.

Sonunda lüzumsuz uyku düzenime dur dedim, dün saat  2'de koydum kafayı uyudum, bugün de saat 10.30'da uyandım. e, tabi bünye alışık değil bu kadar erken uyanmaya, anlık bi şok yaşadım, şimdi naapıcam yeaa gibisinden. bi gün ne kadar uzun sürüyomuş hatırlayınca bi afalladım tabii, ama en büyük şaşkınlığı dışarısının aydıklık olduğunu görünce yaşadım. bende kalktım, kahvaltımı ettim, sonra aldım elime süpürgeyi, evi temizledim.

 Şimdi o reklamlarda gördüğünüz şeyler varya, yok bi defa süpürünce pırıl pırıl yapan elektrik süpürgesiymiş, bi defa süngerle geçin yağı kiri söker atar deterjanmış, bütün kirleri çıkaran, şarap lekesinden eser bırakmayın çamaşır deterjanıymış falan.. UNUTUN KARDEŞİM HEPSİ YALAN. bi tek vernel'in kokusu ister istemez inkar edilemez bi gerçek. manuel çalışan, ben yorulunca da kapanan bulaşık makinesine fikir danıştım; o da beni haklı buldu. Evdeki süngerler helak oldu, cidden bi defa da yağı kiri söken atan bulaşık zerzavatı yapılsın. Ayrıca, kendi kendilerini ütülemedikleri sürece bütün kıyafetler çirkindir ve hiç bir ütü bütün kırışıkları açmaz bi kerede. (çok çekiyorum çok...)

 Bunun dışında ders çalışıyorum, ama çalışsam da bitmiyo dersler bunu farkettim. Sporada gidiyorum, ama nası üşene üşene gidiyorum, öyle ki gidince en az bi 2 saat kalıyorum, gerekirse hiç bişey yapmadan oturuyorum ki o kadar yolu yürüdüğüme deysin (15 dakka yürüyosun da.) sonra eve gelip yemek yapıyorum. yemek yapmayı çok seviyorum ama bu bulaşık olayı ondan bile soğuttu beni vallahi.

 Onun dşında bi kaç şey daha vardı ama çok uykum var. Geçen google'la oturduk muhabbet ediyoruz. Leb demeden leblebinin aile ağacını anlayan güzel dostum benim, bi tek sürekli beni düzeltiyo, ona tilt oldum. 2 rakı koydum, dedim ki ona; bana bak gugıl, HATASIZ KUL OLMAZ.

 bana ne dedi biliyo musunuz?
hiç bişey. google bile kabullenmiş. hatasız kul olmaz.

Hiç yorum yok: