8 Mart 2011 Salı

bak şey gibi oldu işte! ... anladın sen.

Zaten anca sen anlarsın beni.
Hani ben uzaktan bakarım sana da, bişey söylemem.
sen de pek konuşmazsın aslında, söylicek çok bişey bulamadığımızda öyle otururduk biz zaten.

Bi kelimeye takarım kafamı, eviririm-çeviririm. delirtirim seni de. delirirsin delirirsin de, çok gülersin bana.
çünkü bilirim, anca sen anlarsın halimi.

bi sen bu kadar güldürürsün
bi sen bu kadar ağlatırsın
hani gidersin gitmesine de , gelirsin bi gün
ben de oturup beklerim seni.

kendi kendime şarkılar söylerim, hikayeler yazarım
ufacık şeyleri kocaman yaparım, bi bok varmış gibi konuşurum da konuşurum
sen de bana bakıp gülümsersin öyle

çok kişisel almazsın öyle söylediklerimi
nelerle uğraşırım nasıl boşu kovalarım bilirsin
adam ol bee dersin suratıma bakıp, sonra da durup ama sakın değişme dersin.

sanki değişirsem seni bırakıp gidicekmişim gibi.

ben söylemesem de sen anlasan.
çok güleriz bence.

belki yarın.

- 07.2009

ayrıca herkes raat olsun.

Hiç yorum yok: