31 Mart 2011 Perşembe

senin gibilere bizim orda naaparlar bilir misin...

an müziği diye bi şeyin varlığına inanıyorum. mesela bi yerde oturuyosunuz, aklınızdan öyle bi şey geçiyo ki siz bile anlam veremiyosunuz. ama o anı anlatıcak bir şey var biliyorsunuz ve o şey tam olarak bir şarkı. an müziği böyle bişey, sizin günlük hayatınızdaki olur olmaz anlarda kafanızdan çalan ve ah şimdi tam da bunun zamanı işte dedirten şarkı. misal ki bakınız; sans soleil - miike snow.

 geçen gün arkadaşlarla oturuyoruz, saçma sapan konuşuyoruz. bi çocuk var nasıl yavşak anlatamam. londraya gidicem dil kursuna falan diyo nası böbürleniyo anlatamam. bence sen git orda kal süper olur dedim. anlamadı. dönme yani bi daha dedim. haa o zor işte ama tekrar göndermek istersen olabilir dedi. baktım suratına, seni bi kutuya sokup postalamak güzel olabilirdi ama kafan o vücuda göre fazla büyük olduğu için kutuya zor girer dedim. sonra durdum baktım, gerçi içi boş havasını boşaltsak rahat sokarız seni kutuya. iyi fikir dedim. nasıl içine oturduysa dün bana geldi sen de az göt diilsin geçen gün bana böyle böyle dedin diye çirkeflik yaptı. e be çocuğum allah akıl fikir dağıtırken tuvalet kuyruğuna mı girmen gerekti senin.

Hiç yorum yok: