18 Şubat 2008 Pazartesi

Ah ben bu geceeee... (=


Duydum ki unutmuşsun,
Gözlerimin rengini,
Bence hemen hatırla,
Yoksa sıçarım ağızına.

Sen bensiz mutluymuşsun,
Artık adımı ağzına almıyormuşsun,
İstesen benden 10 tane daha bulurmuşsun,
Bir tane de bana bulsana.

Geçen gün google'a girdim,
Adını soyadını search ettim,
Orada bile bulamazken seni,
Kalbimde neyleyeyim!?

Ah eski sevgilim sen yinede üzülme,
Sonra bir de süzülme,
Benden sana ve sevgiline hediye olarak,
Marsta balayına göndermek isterim sizi.

Kıçınızda füzeler uçarken,
El sallarsanız çok sevinirim,
En yakın zamanda oksijensiz kalıp boğulmanızı dilerim,
Sana duyduğum saygıyı alıp münasip bir tarafına yerleştiriver isterim,


Seeevgileeer! (=
[ders mers bahane, hayat şahane. AHAHAHHA (bu yazıya eski sevgililer alınmasın.)]

Hiç yorum yok: