18 Eylül 2008 Perşembe

Bazen uzaktan güzel bir dağ manzarasına bakınca zıplayarak bir dağdan diğerine atlayabilirmişim gibi geliyor. Ya da suadiye sahilde oturduğumda, eğer yeterince hızlı koşarsam hiç suya batmadan adalara kadar koşabilirmişim gibi.. Fizik kurallarına meydan okumak ne kadar da güzel olurdu.. Sihirli güçlerin olması gibi bişey..
Sigarayı bırakmaya çalışıyorum. Her ne kadar zor da olsa başaracağıma sonuna kadar inanıyorum, bu sefer yapacağım. Hem zaten...

Hem zaten ne?
Ben bile bilmiyorum. Hayatta herşeyini hataları üzerine kuran bir ergen. Evet o benim.
Hala ne olmak istediğimi bile bilmiyorum.

Ayrıca her saniye parfümünün kokusu burnuma geliyor, yeterince dikkatli bakarsam seni bulabilirmiyim evde?

Davidoffumla yeterince alışamadık birbirimize, onu sevemedim bir türlü.

Bugün çok uyudum, az düşündüm belki de ondan böyle oluyor.
Birşeyleri rüya sanarak hareket etmek en mantıklısı olabilirmi?

Hayat zor tabii naaparsn..

Hiç yorum yok: