14 Eylül 2008 Pazar

kitap

belki de bir kitap yazmalıyım. bu yazılarımı koyarım, yeni yazılarımı koyarım..
zaten bir kitap yazıyorum, içine herşeyimi koyuyuorum.
belki de bir kitap gibi boş bir defter yazmalıyım, her sayfasını hayal gücüyle doldursunlar diye.
ama ya hayal güçleri yoksa? ya onların akıllarındaki herşeyi silmişlerse?
bön bön baksınlar diye yazmak istemem, gerçekten güzel bir şey olsun isterim ben kitabımın.
özel olsun, eşsiz olsun gibi. Biraz şizofreni olsun, belki de kendine aşık bir şizofreniyi anlatmalıyım kitabımda. Virginia Woolf gibi. Londra gibi büyük istanbul yangınını görmüş olurum ben, köprülerin yıkıldığını ve yıkılan istavrit kutusu tünelinde ölen istavritleri anlatırım. sonra konserve hamsilerin zor hayatlarını ve bir karıncanın kasıtsız gelen yol bulma dürtüsünden bahsederim. Benimle ilgili yazacak çok şeyim olmaz belki, belki de ben olmam. Hatta belki de ben yazmam, bırakırım bir başkası yazsın. Bir iki şiir eklerim kitaba, senelerdir şiir yazmadım ya, belki güzel olur diye. Özel olsun kitabım, kağıttan olsun ama sincaplar ölmesin onun basılması için. Benim kitabım hayatta bir insanın üzerine düşünmeyeceği ama hayatta aklından geçirip boşvereceği herşey hakkında olsun, görmezden gelsinler onu. Beyenmedikleri için değil, cesaret edemedikleri için inkar etmeye.

Ben bir kitap yazmak istiyorum. evet bunu bütün içtenliğimle düşünüyorum..

Hiç yorum yok: