29 Eylül 2008 Pazartesi

cevap.

şizofreni ve hayal gücü arasındaki o ince çizgiden bahsetmek için bana aşşağıda cevaplama gereği duyduğum maili göndermiş olan "deniz" e çok teşekkür ederim.
Tahminlerinin aksine şizofrenik değilim. Olasılıklar üretmek için illa şizofrenik olmam gerektiğine inanıyosan bence senin acilen bi iki kitap okuyup güzel bi tatile çıkman lazım, aksi takdirde hayal gücün iyicene körelecek.
Çocukmuyum? Çocuğum tabii ki 17 yaşıma basmama 4 gün kaldı ve benim yaşımdaki insanların yazmaması için yazılı bi kural olduğunu gösteren bi belgede elime geçmiş değil.
Bence oturup bu kadar çok benim yazılarımla ilgili kafa yorman hoş ama bir o kadar da boş birşey. Tabii ki de onların okunması çok hoşuma gidiyor ama Denizciğim, bana olasılıklardan yola çıkarak yazdığım yazılardan dolayı koyduğun teşhise dayanarak acil lithiuma başlaman gerektiği kanısına vardım.
Bana neyle ilgili ne bilip yazıyosun demişsin bir de, birşey bildiğim için yazmıyorum ki, az bilip çok konuşan insanlardanım. Normalde tanısan hiç sevmezsin yani, zaten bende seni sevmezdim sanırım. Bunun yanı sıra en eski yazılarımla ilgili söylediklerin için çok teşekkür ederim en azından o yazılar senin gibi zevkleri olan insanlara ulaşabiliyosa ne mutlu bana demek ki gerçekten de istediğim gibi insanlara ulaşabiliyormuşum.

Kendimi tebrik etmenin yanı sıra sanada teşekkür ederim, zaman ayırıp bana öyle bir mail attığın için, söylediklerini dikkate alaraktan bir psikoloğa gideceğim için değil, sonunda onları çok beyendiğini söylediğin için. (yalnız olduğum için yazmıyorum merak etmen çok hoş ama asosyal ve kendi kendisinde kafasında birşeyler kuran bi tip olduğuma inanmak istemiyorum.)
Sen ve yazdıklarımı takan diğer herkes iyi ki varsınız.

Unutmamalıyız ki yeterince sarhoş olursak şirinleri görebiliriz..
İyi geceler.

Hiç yorum yok: