16 Ekim 2009 Cuma

here comes the rain again

gün biter, gece olur
istanbula bir karanlık çöker
isimsiz sokaklarda insanlar
isimsiz insanlarda aşklar
boş kafalarda hikayeler
döner, döner..

son gece gelir çatar
bir sessizlik çöker üzerine
bir sessizlik çöker sokaklara
yarın sensiz ilk günüm gibi
yarın bensiz ilk günün gibi

sen bırakıp gidersin
ben kafamda hayaller beklerim
sen unutup gidersin
ben kafamda hayaller beklerim
sen unutup gidersin
ben ise..

hayalperestim ben
ne bir yüzüm var benim
ne de bir adım
artık sadece geçmişim,
istediğin gibi

unutup gidersin beni

anılarda masallar olur

anonim bir şiir gibi
bir yerde bir defa duyduğun
bir daha asla karşına çıkmayacak

ve eğer bir gün beni özlersen
ya da belki de bir gece
bu şiiri okursun

anonim bir şiir gibi
bir defa duyduğun ve sonra kaybettiğin
bir daha asla karşına çıkmayacak..

Hiç yorum yok: