6 Kasım 2009 Cuma

Hastalık Günlüğü

1.gün: boğazım ağrıyo ama okula gidip üzerine bir de matematik sınavına girdim, şevkli bir öğrenciyim bence örnek gösterilmeliyim herkese.
2.gün: öksürüyorum ve boğazım ağrıyor, sabah sabah ateşim bile çıktı yinede inat ettim okula gittim 2 tane sınava bile girdim sonra okula gelen doktorca "grip" teşhisiyle eve gönderildim 2 günlük raporumla gayet mutluydum ta ki annem panik atak geçirip "DOMUZ GRİBİMİ OLDUN SEN!" diye yaygarayı basıncaya dek. Şimdi oturup domuz domuz gribimiyim diye düşünmek zorundayım. O zaman uyumalı.
3.gün: öğlene kadar uyudum ve az olduğuna karar verip öğleden sonrada uyudum. Sonra uyandım ve yemek yedim ve tekrar uyudum.
4.gün: bi doktora daha gittim hastahanede 2 farklı doktor sırasıyle "grip-soğuk algınlığı, zatürre" teşhisleri koyduktan sonra kanımın yarısını boşaltıp oksijen vermeye karar verdiler, bi de akciğer filmi çekildikten sonra "merak etme bronşitmiş" diyip beni eve yolladılar. Çok mutluyum bronşit olmuşum dememi bekliyolarsa yanılıyolar burnumdan nefes almayı ve ciğerlerim yerinden çıkıcakmış gibi öksürmemeyi çok özledim. Neyse çıkışta kaç gündür ilk defa dışarda yemek yedim, insan yüzü ve güneş gördüm çok mutlu oldum. Dokuzuncu hariciye koğuşunu okuduktan sonra hiç yaramadı bu hastalık bana. Neyse, ben farmville oynamaya dönücem, zen bahçesine döndü zaten orası da.

Hiç yorum yok: