6 Ekim 2010 Çarşamba

gidip de kopkop şarkılardan romantik anlamlar çıkaran insanlara bayılıyorum. my dream is to fly over the rainbow so high.... romantizmi nerelerden çıkarıyolar, sonra diyolar ki romantizm ölmüş. hayır ölmemiş bak her yerden çıkartıyolar takır takır romantizmi!
anneanneme sorsam romatizmayla romantizm arasında bi fark olmadığını söyler. bak kızım der bana, dikkat etmiyeceksin bazı şeylere. mutlu olmak istiyosan kapatacaksın gözlerini, açacaksın ağzını o da sırf gülümsemek için olucak.
Ben kıskanç bi insanım, bünyemde var, oldum olası da böyleydi bu. ama fadişin bilmemnesini değil sevgilimi kıskanırım anca. babamıda annemden çok kıskanmışımdır küçükken, bi sahiplenirim benim benim diye ki of yani sıkıyosa birisi gelsin ı ıh benim desin, billahi ağır çirkefleşirim.
çok çaresizim bi o kadar beceriksizim. yoğun istek üzerine oldukça da yalnızım çok leş ve rezil kendi halinde iğrenç karının tekiyim.
evet biliyorum bu çok hoş olurdu ama çok mutluyum hatta tam şu anda bıcır bıcır hoplamak zıplamak istiyorum.
küçükken çelik ayna vardı onu gerçekten istiyorum.
bi de uyku
bi de huzur
bi de.
bi de
ay bitmez bu

Hiç yorum yok: