22 Mayıs 2011 Pazar

3.05.2008 vardı. seneler önce yazdığım 3.5.2008

 herşey güzeldi. herşey çok güzeldi. sonra bir de baktım sabah oldu.

 elinde bir kadeh şarapla koşturuyorsun sağa sola, hani hafif bir baş dönmesi düşün, hiç bitmeyecek. hayatın boyunca her zaman sana yalan söyliyecekler, belki onları bir gün affedebilirsin ama çok merak ettiğim bir şey var, hatalarını nasıl telafi edeceksin? kendi hatalarını değil, onların hatalarını. hem zaten sen de onların  hatalarından birisin, neden yalan söylemem gereksin ki sana. sen hep benim değil misin? "her zaman seninim, sadece senin." ve sonra bir de bakarsın herkes kendi yalanında kaybolmuş. çünkü sen arkanı döndüğünde insanlar kendi hayatlarına geri döner ve onu yaşarlar. seni üzeceklerini bildiklerinden- sana yalan söylerler. sen de kendini bildiğinden, onları bitirirsin kendi gözlerinde. çünkü bazen, hıçkırarak ağlamak- sonra bir film izlemek, sonra herşeyin geri gelmesini beklemek ve iki defa terkedilmek sana bir çok şey çağrıştırabilir. Mesela görünceye kadar bilemezsin belki, ama özlemişsindir. Hissedemezsin ki, insanlar bastırırlar çoğu hislerini, ki düşünmesinler. Düşünmek kimleri nerelere alır götürür, kimleri nerelerden getirir, sonu yok-başı yok.
 başı var sonu var aslında, ama virgül koymaya üşenmek varya, işte hergünümü o bitiriyor. Küçük bir kızın şikayetleri ve suçlamaları gibi hayatımdaki herşey 3 noktayla bitiyor. Ama bu sefer değil.


 Oldum olası gözümün içine bakıp seni seviyorum derken her türlü çıkarlarını düşünen insanlarla uğraştım. günün sonunda onlar mutluysa ben de onlar için sevinmeye, mutlu olmaya çalıştım. ama bu sefer idrak ettim sanırım.hiç bir şey değişmez. hiç kimse kalmaz yanında senin için. hiç kimse.
 bir gün herkes gider. yanlarındada senden bir parça götürür, sen de düşünmeyi bırakırsın. bir gün gözlerini açtığında güneşe, yalnız başına öylece uzanırken bulduğunda kendini , birşeyleri  idarak edersin. sana yalan söylediler. seni sevdiklerini sandın. aslında en önemli şey sendin. sonra geçti. ve sen bir anı, bir gülümsemeyi o kadar çok özlemişsindir ki, anlamazsın. kendi kendine kafanı çevirirsin.sonra geçer. herşey geçer. herkes gider.

Hiç yorum yok: