23 Mayıs 2011 Pazartesi

 dövme yaptırmanın en kötü 2 yanını söylemek istedim.
1- bi sabah uyanırsın, siktir git lan diye dövmeye bağrınırsın, gitmez sinirlenirsin (bana daha hiç olmadı açıkçası, bi tane dövmemin üstünü kapattırdım da, hani zaten o allahın emri olmuştu -mürekkebi sikkoydu, iltihap kapmıştı, aslında siyahtı ama mürdüm mavisiydi falan (hep o rengin adını kullanmak istemişimdir)
2- bağımlısı olursun.

 abi. o ses varya, o iğnenin çıkarttığı ses, tenine ilk dokunuşundaki hissettiklerin. aşk gibidir. ilk defa öpüşmek gibidir. karşındakinden hoşlandığında ve o senin elini tuttuğunda hissettiğin o an gibidir. ben özledim yani açıkçası. o hissi, o sesi. şimdi içimde böyle bi his var, sıcacık, çünkü tekrar o anı yaşamak istiyorum ve BU.NU YAPABİLİRİM. inandım şu an.

 everytime yazdırıcam, ama yer ve font önemli. hey baby hey be.

Hiç yorum yok: