31 Aralık 2007 Pazartesi

16//$ubat//06

Ben kimim? bilmiyorum. kim oldugum hakkinda en ufak bi fikrim bile yok veya ne yaptigim ya da ne yapmak istedigim hakkinda hic bi fikrim yok. sadece sen varsin. oyun oynayan sen. canı sıkılan sen. ve sonra birakip giden sen. her zaman ki sen iste her zamanki gibi. oynarsin ve birakirsin sonra yine ben varim isin ucunda.. bilmiyorum ne yaptigimi ya da neden yaptigimi. ama yapmamaliymisim sanirim bunu da bana dostlarim soyledi. kime inanmaliyim.? bilmiyorum. bilmek istemiyorum. senin kim oldugunu bilmek istemiyorum hakkinda en ufak bi cumle bile duymak istemiyorum sadece senin var oldugunu bilmek istiyorum. ve ben istesem de istemesem de senin orda olmani istiyorum arkami dondugumde ve soguk bi bicak bileklerime dayandiginda senin beni izledigini bilmek istiyorum. hayatinda bi defa beni nasi kanattigini gormeni istiyorum. ve sonra o kani durdurmani. ve durmadigini gordugun her an birazcik daha panikliyecegini biliyorum. ben baygin dusmus yerde yatarken basimda oturup oylece kalacagini biliyorum. ve son defa gozlerimi actigimda seni orada oturmus korkyla beni izlerken gorecegimi biliyorum. tanrim bak bana ne yaptin. mutlu musun simdi? bi daha asla var olmiyacagimi bilmek nasil bi duygu? sanirim mutlusundur. istedigin buydu iste bak oldu. istedigin hersey gibi bu da oldu. sadece senin icin vardim ben ve sen gormesende her gece oturup saatlerce agladim yine senin icin. bi defa bile gelip bana kimse iyi misin demedi ve ben hep bunu bekledim. cok salakmisim degil mi? ben aslinda bunun bi intihar mektubu olmasini hic istememistim. ama sen boyle seviyorsun. o zaman oturup izle beni. bileklerime dayanan bicagin soguklugu butun vucudumu sariyo elinden bisey gelmiyo sadece oylece oturuyosun. korkuyo musun? konusamiyosun.. ilk kan taneleri kesklerden cikio yavasca bileklerimden ellerime akiyolar ve ordan da yere damliyolar.. ozur dilerim yerleri kirletiyorum..

Hiç yorum yok: